Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

czwartek, 8 stycznia 2009

WoW raz jeszcze

Doczytałem dziś do końca hasło World of Warcraft w wiki oto cytat :

"World of Warcraft jest grą silnie uzależniającą. Istnieją nawet grupy wsparcia dla żon, których mężowie wpadli w sidła tego nałogu. W Chinach wprowadzono ograniczenia czasu gry, żeby zmniejszyć ryzyko uzależnień. Po 3 godzinach zabawy gracz nie traci wprawdzie połączenia z serwerem, ale w przypadku dalszej gry zdobywa zdecydowanie mniej punktów doświadczenia, "pieniędzy" i przedmiotów."

wnioski ? 1 chińczyk potrafii 2 chińczycy to dziwny naród
O uzależnieniu od wowa pisał autor recenzji jaką czytałem ...
uzależnienie to dość względne i dyskusyjne pojęcie (bardzo płynne)
obecnie gra ta już mnie tak bardzo nie bawii, powolny rozwój postaci nie jest tym co lubię, a w wowie ilość doświadczenia by ugrać kolejne poziomy rośnie dość drastycznie. Obecnie główna postać moja ma 43 poz na 44 potrzeba przeszło 80000 expa.
Zobaczymy czy będzie mi się chciało grać do 70 maksymalnego poziomu.

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze