Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

wtorek, 20 stycznia 2009

Pożyczone i oddane

W drodze do biblioteki dopadła mnie zła karma i dostałem śnieżką, złośliwie rzuconą (bez obrażeń poza chwilowym gniewem).
Pożyczyłem Czarny Ogród (nie dla mnie, na cudze konto). Oddałem "Mój własny diabeł"
i z braku lepszej inwencji wzięłem "Potworne regimenty" Pratchetta (z nadzieją na lekkie czytadło)...
Lód jest męczący w lekturze, neologizmy, rusycyzmy i ciężka filozofia. Dużo rozważań z dziedziny logiki (specjalność głównego bohatera Gierosławskiego). Może akcja się rozkręci (liczę na wątek polskich powstańców na Syberii).
Miłą niespodzianką jest Nikola Tesla jako jeden z bohaterów. Takoż ciekawy jest opis podrózy Orient Expressem (vide "Horror w Orient Expressie").
Mimo wszystko jeśli lubi się głównie wartką akcję to nie jest to Lodu mocna strona.

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze