Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

poniedziałek, 24 listopada 2008

World of Warcraft

Parę lat temu czytałem recenzję tej gry, zdziwiło mnie wtedy podkreślenie przez recenzenta iż WoW uzależnia (w związku z miesięcznym abonamentem wymaganym przez grę zaliczono to do minusów).
Mimo to gra się nieźle. Grafika ciut dziecinna, atakujące dinozaury trochę jakby nie z klimatu fantasy. Ale nabijanie poziomów bardzo cieszy. Moja postać to paladyn krasnolud obecnie 24 poziom postaci. Na serwerze na którym gram jest mało ludzi.
Bardzo ciekawe są rzemieślnicze umiejętności postaci. Dla mojej postaci są to górnictwo i inżynieria, każdy może też nauczyć się pobocznych umiejętności np. : łowienia ryb, gotowania, robienia bandaży...
W trybie walki przeciw innym graczom stoczyłem jeden pojedynek,z wojownikiem krasnoludem o jeden poziom silniejszym. Przegrał walkę. Kilka drobnych błędów psuje po części przyjemność z grania (np. w wekeend serwer bardzo często wywalał z gry).
Dobrą pomocą jest program questhelper polecony mi przez S.S. (który zresztą nakłonił mnie do tej gry).

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze