Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

środa, 12 listopada 2008

Dziś nic wielkiego się nie wydarzyło ...

Nic wielkiego się dziś nie wydarzyło, ale dzień był wspaniały. Jestem w ruchu i cieszy mnie to, nie pragnę niczego wielkiego. Wiem, że to słuszna postawa. A w tle gra i śpiewa Bob Dylan.
Zdjęlem rano z półki miniaturowe "dżinsowe" wydanie Stachury szczególnie jedna strofka mnie urzekła gdy czytaniem zabijałem czas w autobusie (z "Dużo ognia"):
"O włosy dbałem bo w nich jest na pewno
największa tkliwość a może lotos kwiat
który nie znany mi wcale a wspaniały"
Cóż ja za bardzo nie mam jak zadbać o włosy, obecnie ścięte na łyso, ale Stachura nabrał nowych znaczeń. Fabula rasa.
Na pólce w Empiku przyciągneła mą uwage okładka ksiązki z twarzą Dalaj Lamy (zdjęcie z ulicznego graffiti) Pico Lyer "Otwarta Droga" autor jest dziennikarzem, korespondentem zagranicznym. Początek jest interesujący, mam nadzieję przeczytać kiedyś całość.
Z osiągnięc naukowych - zdrowa dieta to 15 ząbków czosnku na dzień, heh jesienią raczej nie zaszkodzi parę zjeść ale 15 ?!
W sandze zen (szkoły Kwan Um) sidzieliśmy dzisiaj i śpiewaliśmy w trio Julianna, Kuba i ja.
Mam w domu dwa myszoskoczki (gerbille) właśnie wypuściłem je by się wybiegały na parapecie. Jedna jest czarna druga jasna, nazywają się Zenobia i Zuzanna.

5 komentarzy:

majer pisze...

czekam na ciąg dalszy twojego bloga, czyżby już znudziło ci się pisanie

Drwalu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
majer pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
majer pisze...

jak wysoko skaczą twoje myszoskoczki?

Drwalu pisze...

skaczą wzwyż na 30 cm . Ale to zmusu gdy chcą się na coś wdrapać.
Normalnie skaczą do przodu po łuku (trochę tak jak żaba :)
ale skaczą dość rzadko ...



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze