Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

piątek, 6 lutego 2009

Bajka o kulkach obejrzana .

Obejrzałem dzisiaj "Dzień w którym zatrzymała się ziemia"
Ogólnie film mi się podobał (na pewno lepszy niż podobny Independance Day ale o to łatwo). Keanu R. faktycznie idealnie pasuje do roli ufoka, ale przebija go stary Chińczyk. Gościnnie postarzały John Kleese z Monty Pythona, w roli całkiem serio.
W "Niezwyciężonym" Lema był pewien podobny motyw z latającą metalową szarańczą (choć to moja czysta nadinterpretacja).
Filmweb ocenił "bajkę" na 5,5 (pewnie przez głosowanie)
Ja dałbym 6,5
Podobało mi się połączenie SF z katastrofizmem. W szczególności to że ufoki działają w etycznie dobrych intencjach (nawet jeśli ludzie proszą sie o zagładę).

zaliczyłbym do kategorii można obejrzeć

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze