Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

czwartek, 1 grudnia 2011

Civ 5 - RZYM / long live Sid M

Rzym

Cywilizacja
gram od wczoraj , do całej serii i najstarszych części 1 - 3 mam ogromny sentyment , spędziłem pół liceum grając w Civ 2 , lekka ambiwalencja co do V , ogólnie wydaje się świetna , jednak granie an średnim poziomie trudności skutkuje w rozpoczynaniu zabawy co jakiś czas od nowa ( jak na razie grając Rzymem dotarłem gdzieś do roku 1000 -1200 ne , ale wojna z 2 sąsiadami na raz mnie lekko zniechęciła )

miasta - państwa to ciekawy pomysł , nawet jeśli czasem Lhasa sąsiaduje z Warszawą , a obie z naszą stolicą ... xD

ostrzał jednostek lądowych przez morskie i na odwrót wydaje mi się dość karkołomną koncepcją , ale to tylko gra ...

dużo zmian i nowości ale duch gry pozostał ten sam , nowa - stara przygoda , i świetny oddech od czysto zręcznościowej zabawy z crpg mod a

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze