Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

poniedziałek, 23 marca 2009

Stefek Knig kontratakuje

Pamiętam mgliście jakiś krótki pasek komiksu z NF. Głównym bohaterem był Stefek Knig.

Przeczytałem Oczy Smoka zdecydowanie nie polecam, chyba że lubicie bajki.

In plus zmęczyłem to szybko (jak już zacząłem to chciałem doczytać)

In minus bardziej bajka (kingowsko-mroczna) niż fantasy, zawiodłem się .
Poza tem główny patent bardzo podobny do Skazanych na Shawshank (znam tylko film, ale idea wytrwałego więźnia, pracującego nad drogą ucieczki dzień po dniu jest identyczna).

Wynik prędko za czytanie Stefka się znów nie wezmę, szkoda czasu.

Cały patent polegał na tym że King chciał sprezentować córce Naomi i jej facetowi sportretowanie ich wewnątrz powieści, co też uczynił. Ale gierka taka kosztem czytelnika się odbywa, bo fabuła zdycha.

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze