Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

poniedziałek, 16 marca 2009

Mniej postów niestety

Siedzę w bibliotece publicznej pisząc tego posta. Nie mam już chwilowo połączenia z netem na domowym komputerze. Umowa po roku została rozwiązana, modem oddany.

Wychodzi na to że nie byłem raczej w znaczącym stopniu uzależniony od sieci, choć GG będzie mi trochę brak (w szczególności zabawy opisami bardziej nawet niż komunikacji).

MMORPG w ogóle mi nie brak, zresztą w Wowa nie grałem dłużej od paru miesięcy.

Poza tym zachwycam się książką Huxleya ("Filozofia wieczysta" wyd. Pusty Obłok tłum Prokopiuk).

Stephen King tworzy proste czytadła "Rok wilkołaka" przeczytałem w 2 dni. Czyta się lekko, ale pozostawia poczucie niesmaku, tak jakby faktycznie patrzyło się na wytwór zdolnego rzemieślnika, któremu brak genialnego polotu
(o wilkołakach o wiele ciekawiej pisał Gaiman choćby w "Dym i lustra").

Właściwie post ten miał mieć na celu wyjaśnienie, że będę mniej publikował na blogu, ale się rozpisałem.

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze