Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

piątek, 20 maja 2011

wczoraj i dziś

od wtorkowego poranku kiedy poczłapałem na drugą stronę ulicy wyjaśniać nieporozumienia co do zamknięcia konta dziadka w PKO Bp nie wychodziłem z domu (no chyba że na balkon)

dziś po 20 tej konieczność aprowizacji sprawiła że dotarłem aż do Polo Marketu , za placem centralnym
no i wyrzuciłem śmieci , już od pewnego czasu na to czekały


i tradycyjny powrót z sporym plecakiem zakupów

także fascynujące obserwacje kobiety wykładającej towar w Polo ( niezła nerwica )

dziś padał grad , ochłodziło się trochę dzięki temu , właściwie pamiętam ten opad jako przerwę w śnie , jedną z przerw ...

Ikea przysłała kupon na 20 zł ...

400 str Peanatemy za mną , ale od wczoraj więcej gram , mniej czytam

słucham Dj Krusha - bardzo podobają mi się jego playlisty wrzucone na youtube

obejrzałem rano 2 ostatnie odcinki anime "Death Note" , 3 ci od końca mnie nie urzekł , zamknięcie już tak , pewnie nawet obejrzę film pełnometrażowy (tj animację , nie aktorski ) szczególnie że opowiada fabułę dotyczącą Shimigami , którzy są moim zdaniem bardzo ciekawymi postaciami

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze