Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

wtorek, 10 maja 2011

reminiscencje teraźniejsze

czytam dużo wstecz, tego co tu napisałem reminiscencja / częściowa introspekcja z tych kilku lat

no i tak

są wspomnienia
i nocne pobudki, kiedy zaczynasz myśląc o treściach które rzucasz w sieciosferę i chcesz je sprawdzić , na ile poprawne , pomijając literówki , pomijając lans lecz doceniając zadziwienie samym sobą

obudziłem się koło drugiej , już prawie szósta i sen mnie ogarnia , po przekąsce i miętowo-nasennej herbacie , cytryna smakuje pysznie ...

dzieje się wiele w Krakowie
konwenty , wydarzenia , LARP-owe niedziele w kazamatach, wystawy , koncerty , imprezy ... puszczam to wszystko mimo , choć cząstka mnie chciałaby wszystkie to pochłonąć , doświadczyć

zbliża się majowy zlot w Bieszczadach , ostatni nawiedzałem już 2 lata temu i to było jakieś intensywne i jakieś bardzo pamiętne , może też odświeżająco - męczące
na pewno słodko kwaśne i cierpko gorzkie , ale o tym człowieku który nazywał się Drwalem i był tam myślę już jak o obcym ...

jednak Kraków , moloch , nie chce mnie wypuścić z swej grawitacji , odzywają się nazbyt długo odkładane powinności , rachunki , sprawy , obowiązki , wyzwania ... lecz jednak może ?

sam dobrze wiem że do tej imprezy mam tak ambiwalentne podejście, że czepię się wielu wymówek by nie być , nawet jeśli wydaje mi się, że być tam chce bardzo

w piątek , wcześniej , możliwy teatr
choć nie wiem czy chce mi się iść na Króla Leara , pewnie dziś się okaże ...



pisałem tak dużo o grach , cóż kocham grać , nie chce mi się tłumaczyć dokładnie czemu

tak pisałem i cytowałem sporo wierszy , ale kolejno zakochiwałem się w pannach poetkach , zresztą z czasem tak jest , że odkrywasz czasem , że nieomal co trzeci człowiek z twego otoczenia pisze wiersze ...

gołębie znów gruchają na balkonie , choć gniazdo jednak zrobiły piętro niżej i w
prawo

dni zaczynają się coraz wcześniej

znów zgubiłem ulubioną malę (żal) i słuchawki do telefonu ...

ale dostaje słowa i wiadomości , cieszą i absorbują , dialog trwa

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze