Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

sobota, 14 maja 2011

ciasto omnomnomnomnom ciasto

obżeram się ciastem, które ktoś mi sprezentował
piję kawę i gawędzę (gawędziłem)

za to oddałem jedną z dwóch zapasowych komórek

i tak

zabawa trwa
widziałem wczoraj przedstawienie Króla Leara w teatrum STU , gościnnie(?) - Daniel Olbrychski w roli króla , kawał sztuki ...

nagle okazuje się że rozpoznają mnie ludzie zapoznani virtualnie , w NH mieszkający (tj 1 osoba) nie ma to jak zabawa Facebookiem

w sumie zabawny zbieg okoliczności


z innych dyskusji Facebook owych : W Iranie przestępca oślepił kobietę kwasem , teraz z godnie z prawem równej odpłaty , ma ona możliwość złapanego oślepić tą samą metodą , ciekawe czy wybierze słusznie czy sprawiedliwie


stworzyłem rano , w ramach bezsenności, alternatywną postać (alt) w M&B crpg mod , nazwaną Bertran De Born (patrz piekło Dantego , krąg 8 , patrz Sestyna Altaforte Ezry Pounda ) ale na razie nie wychodzę poza noobiczne stadium wieśniaka ...

Jacek Kowalski bardzo ładny hołd oddaje pieśni i poezji starodawnej , chwała mu za to .

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze