Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

środa, 11 maja 2011

środa (poprzez bramę srebrnego klucza)

b. późny obiad w barze mlecznym przy placu centralnym , nadmiernie ostry barszcz z fasolą , niedojedzona sałatka i znów omyłkowo chcą mi dorzucić mielonego , nic z tego
(ostatnio zostawiłem placki , bo polano je sosem gulaszowym , ale to było w barze blisko Francesco Nullo)

odkurzyłem część mieszkania

rano świrnięty syn sąsiada z ostatniego piętra , wyrzucił ojcu spodnie przez okno i wylądowały na mojej barierce balkonu , oddałem je jakiejś sąsiadce (przerywnik w śnie)

piję kawę

zaraz biorę kąpiel

8807991 punktów doświadczenia podstawową postacią w Crpg mod potrzeba ponad 17 700 000 do 32 poziomu ;/

tryb Battle w crpg mod to niemal czysty skirmisz (dziwne zdanie wiem) to chaotyczne potyczki w których trudno zachować zwarty szyk , kawaleria wjeżdżająca w plecy , strzały uderzające znienacka (oczywiście można też samemu tak działać jak się uda)

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze