Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

poniedziałek, 6 kwietnia 2009

"Zawsze niech będzie słońce..." (hippisi i ks Szpak nadchodzą !)

Wypiłem 2 kawy

Poniedziałek
łapie mnie przeziębienie, jestem obolały po pokłonach wspinaczce i spacerach.
Polazłem wreszcie rano do urzędu Skarbowego na Krowoderskich Zuchów ...
Na szczęście poszło gładko.

Czekając na autobus patrzę na rękę na zegarek i : !!!! :

wskazówka sekundnika rusza się do przodu (2x) i 1 x w tył
myślałem że padnę, czysty surrealizm ...

(czyli zegarek odmawia współpracy w arcyzabawny sposób )


potem jazda do Huty do dziadka (znów wożę dla niego $ ).
Poznałem sąsiadkę z góry która trochę mu pomaga - p. Kruk.


W niedzielę, park Jordana nawiedziło K.K.Ż. (Krakowski Klub Żonglerów) dawno nie byłem.
Spora frekwencja, zapomniałem ksywki Mateja (pomyliłem go z Davem ze Śląska ), ale nie obraził się zbytnio, porzucaliśmy freesbie.

Pierwszy raz robiłem passingi ( a przynajmniej próbowałem ) na 5 i na 6 piłek .

Pod koniec przyszedł gościu o ksywce Cyrik (imię złego bóstwa ze świata fantasy AD&D - Forgotten Realms) okazało się że sporo żonglerów to rpgracze .
(Neuroshima, D&D w Planscapie ! , GURPS,WoD) ta grupka bardziej metalowa, mniej power flowerowa
(da się zauważyć w KKŻ podział na małe podgrupki
power flower skupiają się wokół dziewczyny ze sklepu dla żonglerów na Karmelickiej, metalowcy/rpgracze trzymają się we własnym kółeczku, ćwiczą Fireshow, Matej trenował grupkę licealistów).


W empiku na 2p w dziale książek historycznych - nowa kolorowa książka "Hippisi w PRL" ( 2-3 wzmianki o tacie na końcu) .
Właściwie jednak książka skupia się na wczesnych latach 1968-80 i na początkach Ruchu w Polsce.

Jeśli kogoś interesują krakowskie dzieci kwiaty i późna faza kontrkultury w Polsce ciekawą lekturą są "Mistycy i narkomani" - Wojciecha Tarzana Michalewskiego (autor hippisów w PRLu odsyła czytelników do te pozycji).

Dzisiaj poddałem się i oddałem Lód Jacka Dukaja do biblioteki (doczytawszy do około 330 str z ponad 1000, jest nieciekawa ).

Zacząłem wcześnie wstawać (około 8) ciekawe czy wystarczy sobie powiedzieć że się nie chce Kortyzolu w organizmie i ten zniknie ? (chyba nie ma tak dobrze)??


W weekend po świętach będzie pewnie zlot Szpakowisko na rynku (w łagiewnikach i jakiejś wiosce), o ile Ks Szpaku jeszcze działa. Tu coś o nim z youtuba :
http://www.youtube.com/watch?v=mbKbeWs0P24

Szpaku jest duszpasterzem kontrkultury (Zloty hippisowskie w Częstochowie, pielgrzymki "Młodzieży Różnych Dróg " ( byłem tylko 1,5 dnia na takowej )

filmik pobieżny , nie ma dzieci kwiatów :(


(Pielgrzymka Młodzieży Różnych Dróg jak mniemam :D Rofl )
http://www.youtube.com/watch?v=PPG2gqxznEQ&feature=related



"31 marca 2009 (wtorek)

Właśnie na ksiedze jest wpis Andrzeja - tak więc zlot w Krakowie odbędzie sie 18-go kwietnia i wszystkie szczegóły są już dopracowane takimi slowami zakończylismy z Andrzejem rozmowę telefoniczna 28-marca ;):)

Spotkanie jak co roku :):) a gdzie to nie muszę opisywać;):) co do noclegu to już na miejscu się wszystkiego dowiecie;):) w zasadzie też jak co roku:):)

Aż się serducho raduje jak znowu sie Rodzinnie spotkamy:):)

Pozdrawiam Cygan " (http://www.hipisi.pl/news.details.pl.8.html)

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze