Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

wtorek, 28 kwietnia 2009

Wtorek

Zaczynam się pakować na Jawornik (ciuchy)

sprzedałem "Media i ludzie" jakiejś dziewczynie do pracy mag.

oddałem "Opowieść o Tybecie" i "Cajamarca 1532" (z serii książek Bellona o hist. bitwach) właściwie ledwo napoczęte.

komp się wiesza akurat gdy zaczyna się miło grać w Colonization :/

rano 108 , prysznic i 30 '


wystawiłem właśnie powieść "Quicksilver" (żywe srebro) Stephensona na allegro, ale byłoby niezłym trafem gdyby ktoś kupił 3 tomy za 45 zł ...
(jest jakaś niższa oferta ale kończy się za 1h)
pierwszy raz dołączyłem zdjęcie (skopiowane z allegro)

chyba jeszcze posiedzę w bibliotece bo właśnie przesiadłem się na komputer z kartą muzyczną :D
(słuchawki przytachałem z domu)

wczoraj spotkałem starego znajomego "Paszteta" (cały w tatuażach) ale zamieniliśmy tylko parę zdań bo szedł z dziwczyną w inną stronę, już nie nosi ćwieków na twarzy.

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze