Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

środa, 29 kwietnia 2009

Środa, Wykład Filozofii buddyjskiej (jogaczara) , spotkanie z Kubą F.

Dotarłem w końcu na wykład z Filozofii buddyjskiej, tematem był buddyzm tybetański, bardzo szczegółowe (naukowe do bólu) omówienie rozwoju filozofii buddyjskiej od VII w (Padmasambhawa).
Szczerze mówiąc niezbyt ciekawy wykład, choć korelacja i elementy wspólne Zen Czan Mahajany i Wadżrajany są intrygujące. Siddhi ("CD" lol) wspomniane kilka razy, ale bez ciekawostek. Także "mocne" elementy tantry zostały właściwie tylko zasygnalizowane (o alkoholu nawet nie wspomniano).

Jakoś dziwnie się składa, że co rusz na Gertrudy w okolicach inst. Religioznawstwa spotykam znajome dzieci kwiaty, tydzień temu Basica (Baśnica) dziś Kuba F. gadał akurat z Błaznem
(nie poznał mnie, nie spotkaliśmy się od paru lat, miałem wtedy jeszcze długie włosy) .
Trochę nowych informacji, nie ma już Chaty u Kaczuchy przy błoniach. Dostałem namiary na Grabówkę (mapkę) i informacje o jakimś innym miejscu pod Łodzią (Dziadowice ) .

Właściwie z tego co pamiętam Kuba jest głównym animatorem polskiego Rainbow, kiedyś mieszkał w Grabówce.

Błazen i inni znają jakieś miejsce do remontu w Tyńcu (rudera do odnowy, by dało się też zimować ) mam nadzieję, że się im uda.

jedna z podstawowych polskich stron hippisów / Rainbow to :

http://www.niemanie.pl/
(właśnie obczajam, ciekawa strona)

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze