Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Szpakowisko w Krakowie 2009 :D

Tym razem program odmienny od tego z lat poprzednich. Za Szpakiem z rynku poszło kilka osób, reszta wolała się włóczyć samopas, w większości poszliśmy nad Wisłę,później po zakupach w Jubilacie, do galerii Stefana pod kopcem Kościuszki (dość okrężną drogą).

Nocleg na Ułanów 9 w szkole z internatem, sala gimnastyczna i okolice.
in plus - nie trzeba się tłuc do podkrakowskich wiosek
(właściwie Wieczysta to osiedle na którym się wychowałem, lol.)

in minus nikt nie chciał porzucać freesbie (ale nadrobiłem to z żonglerami dzień później).
nie spotkałem niektórych starych znajomych,a alkohol momentami wpędził mnie w tryb gorzkiego zrzędzenia (sorry).

Ogólnie jednak było bardzo ciekawie.

Parę osób ze zlotu spotkałem dzień później na KKŻ ...

...

Kobong Kyǒnguk

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kobong_Ky%C7%92nguk

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Buddyzm_korea%C5%84ski

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze