Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

czwartek, 2 lutego 2012

Fowles 1 x jeszcze

"Byłem poganinem. W najlepszym razie stoikiem, w najgorszym zwykłym zmysłowym ateistą i takim już na zawsze pozostanę. Czekając na pociąg znów zacząłem pić. Jakiemuś mężczyźnie w barze udało się wytłumaczyć mi, że na wierzchołku tego wzgórza koloru indygo pod zielonkawo-cytrynowym niebem miał swoją farmę poeta Horacy. Wzniosłem zdrowie wzgórza Sabiny, jeden Horacy wart jest dziesięciu świętych Benedyktów, lepszy jeden wiersz niż dziesięć tysięcy kazań. Dużo później zdałem sobie sprawę, że akurat w tym przypadku Leverrier byłby skłonny się ze mną zgodzić; bo on także wybrał wygnanie, bo bywają chwile, kiedy i milczenie jest wierszem. "

00000000

" - Można być równocześnie inteligentnym i... bardzo niemądrym. szczególnie jeśli jest się w pańskim wieku. I pańskiej płci. "

"Miłość polega często na umiejętności kochania, a nie na tym, że druga osoba jest tej miłości szczególnie godna. "


"Prawdziwą niewiernością jest ta która ukrywa przed partnerem niewierność czysto fizyczną. Bo jedyną rzeczą która nie powinna zaistnieć między dwojgiem ludzi związanych miłością jest kłamstwo."

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze