Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

okazało się
że w Kazamatach LARP Neuroshima
gram szczurem
chyba się nie uśmiałem równie czytając kartę postaci na żadnym Larpie

(otóż szczur ten (Steven) znalazł w Atlancie przedwojenny , ocalały sex-shop i cóż zawartość weszła w ekwipunek i handel lol )

Dziwnie się gra i larpuje pijąc , ale cóż , w ten weekend Games Fusion !

no i te powroty nad ranem (na po 4 tej w każdym razie) przez Jazzrock i Decafencję

a jakże , wiśniówka powala ...

" I znów się udało wystrychnąć kogoś
patrzą mi w brodę
i pytają z jakiego plemienia
ja milczę
i cieszy mnie mistyfikacja
mojej przynależności

z szarego miasta
z szarej huty
w szarym kraju
niech przynajmniej szarym nie będzie ! "

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze