Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

wtorek, 26 kwietnia 2011

kwiecień plecień

zlot w Tyńcu to miła odmiana wobec obecnego zastoju jaki dopadł mnie w Hucie
jednak można powiedzieć że szybko wracam do normy ...

(zlot ciekawy , specyficznie odmienny od rainbow - alk. i szpakowisk , po prostu swoisty . ostatnio chyba bawiłem się w akcję sprzątania świata / zbierania śmieci , ostatnio wykonywane w 6 klasie podstawówki :D ) także klasztor w Tyńcu to taki rodzaj zabytków jaki bardzo lubię

ogólnie kiedyś fascynowały mnie stare zamki , zabytki i pozostałości średniowieczne , a Tyniec ma sporo wspólnego ...


wyjeżdżałem ostatnio bodajże w VI 2010 , chyba w miarę możliwości trzeba częściej ruszać się poza miasto

co jeszcze ?
ano nic gram usilnie w Warbanda , obecnie państwo (własne) o głupawej nazwie "Rzeczpospolita Zen " (sic!) składa się z 3 miast i około 6 zamków ...

obejrzałem Jarheada , książkę czytałem jakoś w maju , ok. 11 miesięcy wstecz , ale nieźle ją pamiętam , polecam książkę i film ...

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze