Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

czwartek, 31 marca 2011

dzień regeneracji
dzień chilloutu

chyba jeden z najlepszych omletów jakie w życiu jadłem , posypany słojem mieszanki 3 warzywnej (groszek marchewka kukurydza ? )

co prawda nie lubię jak mi omlet się rozwala przy obracaniu

no i co jeszcze

wyszedłem kupić wodę Colę i papier (ten ostatni w Rossmanie)
i zapomniałem o wodzie
i ubrałem się za ciepło , sweter plus cienki płaszcz moro , a dziś ciepło jak w późnym maju lub czerwcu , ludzie w koszulkach chodzą i kupują lody dla ochłody ...

no i głównie gram w WoWa
61 lev

a właściwie od paru godzin to nawet nie nabijam expa tylko kopię żelazo i ćwiczę kowalstwo w ramach nadrabiania zaległości w rzemiośle ...

jeden epicki wylosowany przedmiot to kostur , no na kij mi ta laska jak gram wojownikiem ...

dwuręczny miecz znaleziony parę dni temu wyparował , chyba nieopatrznie go sprzedałem

zacząłem grać w darmowy FREEORION ogólnie b. dobre wrażenia , ciekawe czemu tfórcy twierdzą że też EU 2 się inspirowali , pograłem tylko chwilę , ale wygląda na dużo lepszą niż czerstwy Master of Orion III

na śniadanie zjadałem kiwi
potem poprawiłem tanim kremem czekoladowym , brązowo białym

i obejrzałem b. dobry film "Stranger than Fiction" Colin Farrel rulez !

no i druga dziś kawa była za mocna , ale co tam ...

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze