Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

piątek, 18 lutego 2011

MMORPG raz jeszcze

no tak obejrzałem serial (miniserial) Gildia / The Guild wyśmiewający ludzi uzależnionych od komputerowych gier sieciowych , MMORPG ...

skutek prosty znów gram w WoW a , D&D online nie chce działać poprawnie , może przez brak sterowników grafiki albo coś , ale gra się wiesza .

W World of Warcraft ugrałem wreszcie 53 poziom , obecnie biegam po Burning Steppes ...
jak już leveluje się tak daleko i trudno ugrać poziom w 1 dzień to jest to dla mnie pewna spora de-motywacja , ale co tam mam nadzieję ze pomęczę do 70 ki (max limit na hellgroundzie ) i odpuszczę ...

swoją drogą nie wyobrażam sobie jak ludzie w to grają jak exp za questy nie jest podkręcony x2

a swoją drogą bardzo fajnie się gra po dłuższym okresie przerwy, choć dziś głównie porządkowałem plecak i skrytkę w banku , biegałem po stolicy krasnoludów Ironforge , tworzyłem aukcje , przetapiałem rudę na sztabki i przekuwałem sztabki na badziewie , by rozwinąć umiejętności kowalstwa ...

no i wydarzenie okołowalentynkowe Air is Full of love , nie bawi ...


zatem podsumowując

główna postać - Człowiek Warrior "Drwal" 53 lev i 30 000 / 145 000 expa (ale to się wlecze) ćwiczący górnictwo i kowalstwo (ok 185 ) ...
broń młot dwuręczny (pomocniczo rusznica)


serwer hellground
(www.hellground.pl)


z paru osób które tworzyły gildię zostałem tylko ja

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze