Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

środa, 17 czerwca 2009

wczoraj czyli wtorek

Kolejny poplątany dzień
bardzo ciekawy dzień
ciuchlandy były puste
(nie znalazłem kostiumu klauna !)
odniosłem do domu pasek Versace (zdobiony motywem Hermesa !)
kupiłem od Czeźwego saperkę
i rozdałem 5 zaproszeń na "Kab.art "
(Army shop w podwórku na Długiej x2 , Kuba 1 , Ferstowie 1 , Gertrudy 1 )



wczoraj park Jordana mimo pogody bardzo miły
(bouldering, kosz i drabinki)

na Gertrudy też sympatycznie
(Matusz ze Słowacji przyjechał )

słyszałem w nocy wracając koło empiku dwóch niezłych grajków ulicznych
pan Węgrzyn z kolegą .
Węgrzyn grał na hiszpańskiej skrzynce akustycznej, ze 4 ? strunami (wygląda jakby ktoś siedział na pudełku !) .
Kiedy chodzę z plecakiem wszyscy myślą że nie jestem z Krakowa.

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze