Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

poniedziałek, 1 czerwca 2009

Stare śmieci,czyli czemu w Krakowie pada deszcz

zrobiłem rano 54 pokłony
zacząłem siedzenie, po zlocie i po G-"squacie" duuuużo myślenia mało koncentratu :(
w końcu przerwałem nagle by zapisać wierszo-list.

jestem dość ... pewno dlatego że od rana nie palę

Virginia chodzi po falach
Joszua tonie w jeziorze
(nikt nie jest magikiem we własnym kraju)

kusi mnie coby pożyczyć "Ruchy " S.Shuty ale i tak mam pełno książek do zwrotów

do biblioteki w której teraz piszę (F12) z miechowity biegłem jakieś 15 minut :D

wczoraj dowiedziałem się, że stary przyjaciel jest w szpitalu pod kroplówką (zatruł się czymś we wtorek, jedzeniem (?))

Wczoraj fajnie się jechało z Dźwiedziem (v. zdjęcia na Niemaniu) Ćp i Porucznik z Lublina do doma, wysiadłem na Ugorku poszedłem odwiedzić babcię, potem Cienia (ma nową pracę, przy taśmie) .
Nie ma się czym chwalić ale zaczynam jeść mięso (kiełbaski na zlocie Szpakowym były silną pokusą) .

Męczy mnie pomysł by jechać gdzieś na parę dni (Karkonosze Chatka AKT ?)
może do Zakopca (tam bliżej)
lub Bieszczady przez Grabówkę
deszcz czy nie deszcz stopa można łapać

remont nowego ośrodka na Mostowej jeszcze się nie zaczął (choć mentalnie absorbuje mnie od paru tygodni).

notatka ku pamięci - Wężownica do pieca w Grabie (doradzał Europa na zlocie) .

sprawdzam epocztę ale niewiele ciekawego

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze