Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

wtorek, 2 czerwca 2009

tam i kiedyś

Siedzę w Filii na Ugorku
obok dzieciak gra w Counter Strike
zaraz pójdę do babci
dalej do 2giej biblioteki oddać przetrzymanego Borgesa (Dalsze dociekania) i
Wyrywek z podróży na zachód tj. "Bunt małp" (Chińska opowieść o cudownej małpie tłumaczył Żbikowski).
obżeram się rodzynkami by zabić głód nikotynowy, co z tego skoro w kieszeni mam papierosa :|

wczoraj żonglowałem w Bramie Floriańskiej przez kilka chwil, co przyniosło pewien dochód, policjanci za to sprawdzić chcieli czy nie jestem poszukiwany
LOL :D

pożyczyłem tu jakiś 1szy tom czytadła fantasy (David Zindell - Klejnot Światła)

"W pogodne zimowe noce wspinam się na górskie szczyty, żeby znaleźć się bliżej gwiazd."
(Ładny początek)


dostałem maila do teremiski.edu




ubrałem się w stylu szalonego/obdartego militarysty więc się nieźle bawię
(czarny beret pl. armii , spodnie i buty takoż piechoty pl. , złachana kurtałka Schimmel z Grabówki, włoski pasek z army shopu pod halą targową, zielona koszula z pagonami (stary mi dał) ...

(szkoda że spodnie są za obszerne i chwilami wyglądają jak alladynki LOL, spróbuję wpiąć agrafki) .

o 15 na rynku spotkanie ze starym

jutro może do Heinricha do szpitala

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze