Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

środa, 10 grudnia 2008

10 XII 2008

Dzisiaj spacer do babci (bez koszyczka). Zdjęcie firanek do prania. Babcia nie czuje się najlepiej.
Kilka serii z hantlem i wysokokaloryczna dieta. Ponoć dziennie jest się w stanie spalić tylko określony limit kalorii, zatem próbuję jeść więcej. Poza tym qigong. Rano zasnęłem drugi raz, ale w spaniu przeszkodził mi najpierw telefon (nie odebrałem). Potem kolejna przesyłka z Tchibo (nie dla mnie). Nie udaje mi się jeszcze wyćwiczyć świadomego spania, ale rano byłem w pewnym stanie półsnu, kiedy zorientowałem się, że sen jest nierealny, ale jakby jeszcze się nie obudziłem. (śniła mi się para z serialu "Nazywam się Earl" Crabman i Joy)
Choć jest już kilka dni po weekendowej imprezie, zabezpieczam się przed ewentualnym głodem nikotynowym jedząc rodzynki (na pewno nie zaszkodzą :).

" Tlon, Uqbar, Orbis Tertius "

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze