Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

sobota, 19 listopada 2011

blogoporządki

Dużo chaotycznych postów z ubiegłych 2 tygodni dziś wrzuciłem w wersje robocze, ile można pisać / czytać o tym co się je / czyta / w co się gra i o drugorzędnych detalach , blog stał się nudny , czy też szerze pisząc nigdy nie był arcyciekawy , jednak piszę go sam dla siebie .

(czasem wydaje mi się , że przeradza się w wątki rozmów np i czasem konkretniejszą autoprezentację , kiedy już 3 razy na rok już wielkiego dzwona z kimś nowym pogadam)

Wciąż chciałbym napisać opowiadanie, ale jest to koncepcja która właściwe gdzieś umknęła i wyblakła , permanentnie doświadczam braku tematu czy też nawet zarysu pomysłu (co do gatunku także ) ...

na-poły-wariackie neologizmy zapożyczone z stylistyki dzieci kwiatów itp itd (widzę, że wdała mi się taka se maniera, ot uroki czytania internetu , blogów , Facebooka )

kiedy nie potrafię się spowiadać w zaciszu konfesjonałów (kiedyś milion lat temu bardzo tego żałowałem) wybieram wysyłanie swych myśli w przestrzeń publicznego forum , ogólnodostępnego / zarazem prywatnego ot paradoks ...

podobno jeśłi nie masz o czym pisać powinieneś zacząć blogować , dla mnie to prawda

a Watsonowi i tak poszło gorzej ( v. "Sherlock") .

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze