Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

wtorek, 11 października 2011

pizza

późno zasypiam

budzi mnie domofon (naprawiacz monter do windy)
potem chce mi się pić i nie daje rady spać długo
trudny do ogarnięcia dzień , ale yerba trochę pomaga
totalnie spłukany , ale
tak czy inaczej muszę jechać na miasteczko (bez bil) do Da Grasso pizzerii odebrać wypłatę którą miałem odebrać 8 dni temu (za 16h)
już dla nich nie pracuję
przy okazji mama stawia wielką pizzę wielka wyżerka (a byłem głodny)
trudny "dialog" po wyjściu
i jadę 4 ką do huty
trochę zakupów (KAWA!) okazuje się że na nr komórki też trzeba dokonywać cesji

piję wreszcie dziś kawę
przychodzi (k 21) jedna dziewczyna obejrzeć pokój do wynajęcia (nie wydaje się zachwycona , ale kto wie ) inne osoby zgłoszą się jutro i potem

wieczorem odkrywam że podkopałem trochę swoje zdrowie (w głupi głupi sposób)
ale może tylko moje zadatki hipochondrii tak twierdzą (nie żebym miał taki problem) ...

od paru dni gram sporo w crpg Warband (nowy alt ale poniżej 10 poz)
dziś trochęw Native bo ping wysoki przez ściąganie Sherlocka był chwilę , native daje radę jako odzipka
...

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze