Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

piątek, 12 listopada 2010


stan na dziś : bałagan

wszędzie rozrzucone ciuchy, ale widziałem mieszkania gdzie był większy ...

koszulkę ironów nakrywa czarna koszula z guzikiem i długim rękawem
jesienna szaruga i woda cieknie z niebieskiego (jeszcze) nieba
i tak będę musiał wyjść po chleb, wywalić śmieci,może uda się kupić łososia łosia dla dziadka da da da ...

umyłem łeb pod kranem x2 (innej opcji brak) bo ponoć sąsiadowi sufit już zalałem przedwczoraj
były to b. bardzo brudne włosy

zjedliśmy po połowie puszki tuńczyka
wypiłem super sok gruszkowy (bo dziadek bardzo go nie chciał)

dałem dziś kominiarzowi garść drobnych za kalendarz i cukierka (cukierek z baru? czy skąd pamiętam że gdzieś stał wielki pojemnik z darmowymi mini ale gdzie ? został mi jeden więc moge próbować sobie przypomnieć do oporu )

może w kinie nad baranami ?
przecież nie w kitajskiej restauracyji
i nie tam
i nie tu


Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze