Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

czwartek, 4 listopada 2010

4 XI 2010


jutro przychodzi Cysters, "rozmawiać" z dziadkiem
bardzo religijna sąsiadka z piętra wyżej załatwiła wizytę ... (nie żeby dziadkowi jakoś specjalnie zależało) ...

poza tym zupełny Roll Coster ( emocje , zamieszanie) silny wiatr (halny?) i jesienna aura , ciepło przeminęło wraz z Zaduszkami .

jednak nie poszedłem na koncert

spędziłem popołudnie na mieście dzwoniąc i SMS-ując i SMS-ując bez sensu
miałem iść na koncert inaugurujący auto-slot ale jednak nie

w Uciesze leciał parnassus ale film już widziałem a plany uległy zmianie

możliwe że w środę wybiorę się znów do Stu ( grupa Kmity) wieczór czerwony "Dość"
wstępnie zarezerwowałem 2 bilety, wyjaśni się do poniedziałku

odwiedziłem po raz pierwszy galerię Kazimierz (wspaniały wielki empik , prawie tak duży jak na rynku ) dobre miejsce na oddech

ogólnie wciąż brak mi systematycznej praktyki a mantra (i pytanie) nie jest super duper rozwiązaniem

wnioski z dnia dzisiejszego (?!)

nikogo na siłę nie uszczęśliwisz
dobrymi chęciami...

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze