Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

poniedziałek, 21 września 2009

Parę słów o przygodówkach

Nie jestem wielkim fanem przygodówek. Grasz, grasz i w pewnym momencie nie możesz ruszyć fabuły bez solucji, bo czegoś tam nie widzisz . Rozumiesz rozwiązanie, ale z przyczyn buraczanej obsługi interfejsu nie możesz czegoś (nawet logicznego) wykonać w najprostszy sposób bo autor przekombinował.

Monkey Island przyznam się nie skończyłem
Simona Sorcerera przerabiałem z solucją
W liceum przerabiałem Indiana J. (Atlantis bodajże)

Fahrenheit polecam .

Obecnie zaś bawię się kontynuacją The Longest Journey (Dreamfall)
to chyba jedna z najlepszych rzeczy w tym gatunku (jak przyznałem nie jestem wielkim znawcą) .
Pierwsza część nie urzekła mnie zbytnio ale kontynuacja jest wciągająca (może troche prostsza).

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze