Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

środa, 20 maja 2009

Środa :D

Jest nieźle
nie palę
ogłaszam krucjatę antynikotynową
pikieta przed Philip Morris Corp. termin do uzgodnienia
(podkładania bomb nie przewiduje) v. anarchisty cookbook

jutro wracam do Krakowa

"sprowadzić umysł do domu" = medytować
(sformułowania użył Sogjal Rinpocze w "Tybetańskiej Księdze Życia i Umierania")

jutro wykład Wu Bonga

przeczytałem wczoraj większość zapisków Thoma Mertona z 1 dnia (nie pamiętam tytułu)
ciekawe zdjęcia, przydługi wstęp pominięty.

rano wstałem i umyliśmy gary

czy zrobię dziś 108 pokłonów - oto jest pytanie
Beata z bratem i mamą są "W drodze" do Krakowa

Węgier Mate, Horse i Franek znów bawią się w reprezentacyjną orkiestrę Grabówki
(czytaj pojechali zarabiać muzykowaniem do Sanoka)
kiedyś planuję pojechać na taką akcję

trzeba będzie wstać jutro rano na stopa, wykład Wu Bonga jest o 19
namawiałem Sempiarę żeby przyszła skoro będzie w Krakowie

Włosi wyjeżdżają wkrótce
Dorota z Austrii już pojechała
(na wesele, brata Matusza, Matusza ze Słowacji poznanego na Jaworniku)

wczoraj spaliłem w piecu 1 ponury wiersz



"1 cenny neologizm - kamerować "

Kamerować kamerować kamerować
chcemy wszystko nakamerować
niech zobaczy Babilon że można inaczej
żyć
niech Babilon ujrzy wolność i radość
niech drży

śniadanie było pyszne, czapati z grzybami, podobieństwo do placków ziemniaczanych z sosem grzyb spore (niekoniecznie w smaku )

sprawdzałem wczoraj TEREMISKI (Kuroniówka - szkoła na wschodniej granicy w puszczy Białowieskiej
ale jakie są zasady rekrutacji nie wyczytałem)

cdn

Wiersz profanum (noir)

Babilon
W złocie i zieleni
W stali i szkle
Piękny jako groźna wieża
Piękny jako wieża z kości
Zastępy jego liczne
Hufce jego mnogie
Wychwalam Babilon
Jestem za delegalizacją
Wszystkiego co jeszcze legalne
Jestem za jasnym spojrzeniem
Nieprzyćmionego Umysłu
W ziemi odwiecznej propinacji
W ziemi wódki i amfy
w Krainie Smutku
w Świecie Mrocznych twarzy
(twarzy bez uśmiechu )
W Rzeczpospolitej nazbyt Pospolitej
Istnieją oazy
Jasne i ciepłe
Zarosłe jaskrami i pokrzywą
Wielobarwne i tęczowe
cdn...




przeglądam wciąż biblioteczkę może coś tu podkładam ?

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze