Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

niedziela, 3 czerwca 2012



piątek

deszcz raczej mnie zmęczył do 14 (jazda w mokrych ciuchach z rybitw autobusem po tym jak oberwanie złapało mnie na przystanku bez dachu  )

 WoW (nowy serwer , Molten . dodatek ostatni -   Wotlk )

sobota

Jędruś / maraton bsg ... 3 gry ( w sumie w klubie dzieją się tego dnia 4 , 2 symultanicznie ... )  też bang  też Shogun (w co nie grałem )

na 4 gry  cztery razy ludzkość przegrywa  ....  (cylonem gram  raz )

poznaję jako tako zasady dodatku
noc - noc synagog (zwiedzam chyba sześć ... wszystkie )
późno zasypiam

opiekuję się kotem teraz - Ozyrysem na Bronowicach


niedziela

trening łuczniczy jest dziś krótszy . przez przesiadkę na Olszy trochę się spóźniam (tzn jestem po innych . nie miałem ściśle wyznaczonej pory przybycia )

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze