Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

niedziela, 4 września 2011

skałki

no i sobota , znów dzień pełen ruchu (przejażdżka na olszę i nazad do huty , tradycyjnie rowerem )

pogaduchy z mamą i wspólne zakupy w markecie

po powrocie jednak wyciągam AS na ognisko ,
długodystansowy bieg na tramwaj 70 koło tomexu nic nie daje , ten odjeżdża i tak wcześniej , pewno w momencie gdy wychodzę z bloku
ciekawa obserwacja automat biletowy w tramwaju jest zepsuty , ludzie chcą lub nie chcą kupować bilety godzinne u kierowcy duża część nie chce ( 3.60 zwykły)



po 20 30 (spóźniam się trochę , jestem 20 40 ? 45) ) ruszamy z matecznego na skałki Twardowskiego (dobijamy do 3 znajomych na Smolki koło kościoła Redemptorystów )

fajna impreza
lokalizacja z widokiem z góry na Kraków i niezłym spadkiem

schodzimy przed drugą (impreza zostaje za nami )
jestem w mieszkaniu koło 3 ciej po przejechaniu 32 przystanków 608


NIEDZIELA
niedoszły pracodawca z restauracji na pijarskiej nie dzwoni (szkoda to by znaczyło że mogłem imprezować do rana , no i w sumie nastawiałem się na tą robotę )
*odezwał się w poniedziałek popołudniem jednak mam fuchę

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze