Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

poporządki

przemiany ruszają z kopyta ( !? )

wygląda na to że wynajmę 2 gi pokój , jutro się pewno to wyklaruje ostatecznie

dziś sprzątałem i grałem na zmianę , przestawiłem łóżko pod okno w pokoju od podwórka
trochę odczyściłem kuchnię , balkon i podłogi

zabawa mopem , zabawa gąbką , zabawa odkurzaczem , mycie kuchenki , układanie grató , opróżnianie szaf i szuflad (częściowe )

w ramach przerwy ruszyłem do biblioteki NCKu
ostatecznie nie pożyczając Złego LT
ale Dzinniki Kurta Cobaina
i powieść na podstawie której Herzog nakręcił Cobra Verde (*Bruce Chatwin Wicekról Oudijah " świetna rzecz )

kupuję 1/2 chleba (bardziej ciemny niż ten kupiony w sobotę ) ciastka i papier
z lewiatanów zniknęły najtańsze 5 l baniaki z wodą

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze