Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

piątek, 9 lipca 2010

stop ekspres
z Wieliczki zabiera mnie rodzeństwo jadące do Sanoka . Po szkodach powodziowych uciążliwe objazdy, od lat nie czułem choroby lokomocyjnej, a tu proszę na tych wszystkich górkach, w drodze było ciężko, prawie przysnąłem, potem przy odnodze drogi spod Sanoka na Rzeszów drugi stop, uczynny kierowca zmienia trasę by wyrzucić mnie w Grabówce , wyjeżdżałem około 16, dotarłem przed zmrokiem ...

cieszę się, że znów jestem w Grabówce, to miejsce ma swój urok i swą specyfikę ;p

Na miejscu trochę zmian i drobnych postępów, usprawnienia w porównaniu ze stanem który widziałem rok temu ...

praca wre, w niedziele lokalne święto, Święto fajki.

noszenie wody ze studni i drewna z lasu na górce

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze