Gvydion

Gvydion
main char /Gvydion/ Warband crpg mod 34 l

piątek, 10 lipca 2009

Klient, który umówił się na odbiór książki nie przyszedł pod Empik (22 zł + 30 ' straty )
mocno mnie wkurzył ....

paszportu USA jeszcze nie ma (frunie przez ocean ) za to udało się odebrać polski

trochę popracowaliśmy z Kubą i Wojtkiem przy remoncie ośrodka

wciąż jestem podziębiony

jutro wyjeżdżam do Włoch
trzeba się spakować (skończyć pakować)

kupiłem piłkę do kosza może dzisiaj ją po testuję

20 VII skończy się włoskie rainbow, mam nadzieję że jakiś tydzień tam pobędę

wpadłem dziś na ulicy na TWD .


25 E $ i nie kupiłem Opinela ( tj noża :( )

całą gotówkę wydałem na prowiant i sprzęt (kubek ) lub wymieniłem na euro

pod galerią krak. był świetny klown

Brak komentarzy:



Czang-Kaj-Szek, Roosvelt, Churchill. Konf. w Kairze