Jest moim zdaniem zasadniczo jedna rewelacyjna gra planszowa - Claustrophobia ( oraz dodatek do niej " De Profundis " ) francuskiego wydawnictwo Asmodee .
dziś rozegrany scenariusz . podst.
solo play przez emulator ZUNTZU
demon (underground Hunter ) wygrywa
brute ginie 1 *
kapłan nieopatrznie zapuszcza się w kierunku przeciwstawnym do wyjścia (północ to nie to )
nie chce mi się bawić w próbę ocalenia ostatniego zwiadowcy (choć byłby to remis )
małe prawdopodobieństwo skoro demon ma tą samą , a nawet większą , prędkość...
****
zaś co do wczorajszej gry w Twilight Imperium (5 graczy. wroc.. )
Clan of Saar (Drus.) - kosmiczne psy . dla odmiany to nie ja nimi gram
Emirates of Hacaan (JackL) - kosmiczni kupcy . lwy
Sarda K'Norr (TomP.) - żółnierze kosmosu
Embers of Muat (X) - kolejne kosmiczne ścierwa, które stają na drodze mojego imperium ... er tzn kosmiczne popiołki latające przez supervovy i zaczynające grę z największym statkiem (Warsunem)
Collective of Naalu - matriarchat (?) telepaci (ja )
duża galaktyka z tradycyjnym minimum ręki boga na ustawienie
celowo przegrywam licytację startowego miejsca ( rzucam 3 punkty / 12 licząc na przedostatnie miejsce ) lepiej byłoby rzucić 0
we wczesnej fazie gry Muaci dość agresywnie wkraczają w moją przestrzeń . zajmując świat sąsiadujący z homeworldem Naalu . niestety Warsun przebija się przez 4 działa planetarne , oraz osłonę i blokuje Świat startowy , tracę admirała
(przy czym grzęźnie tam później utrzymywany strategiami dyplomacji i kartami akcji signal jammingiem )
więc siły Muatów są blokowane dość długo w moich systemach , końcowo wbrew intencji grającymi nimi X , gdyż w tym czasie dopakowany Klan Psów Saar uderza na ich zaplecze i wykorzystuje nieobecność sił na tyłach ...
co jednak się na nich mści (nie bez pomocy i ataku na zaplecze przez Psi Klan .
pierwszy raz zająłem nexus (świat Malice , łączący wormhole A i B ) nie był on jednak zbyt długo w mym posiadaniu - także gdyż cele punktowe narzucały posiadanie go wszystkim
końcowo Muaci wycofują się i bronią . jednak Saar nie dopuszczają do ich krańcowego podboju . także Muaci używają swej hiper-technologi do wstawienia na planszy 3 nowych Supernowych ( totalna rozwałka . gdyż niszczą tak planety w przestrzeni )
generalnie rozgrywka trudna i frustrująca . przy punktacji dla mnie na koniec 4/12 ( o ile dobrze pamiętam )
udało się wykonać preeliminatory objectiv , lecz Secret Objectiv nakazywał posiadanie 8 różnych systemów ( pełna kontrola planet ) i statki w przestrzeni kosmicznej ...
....
9 I 2 x wygrana mrrokhu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz